Известие

Collapse
No announcement yet.

Спукан маркуч Алфа 147 1.9 JTDm

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Какъв дросел колега ?

    Това на снимката е маркуча от дебитомера към входа на турбината.

    Филтърна кутия, дебитомер, маркуч, турбо.

    Канал,подемник, освобождаваш хаузинга на МАФ-а и ще ти е по-лесно.
    ex - 147 16v multijet

    Comment


    • #17
      Колега, прав си, няма дросел тук, бях се объркал от едни схеми, които явно не са били за моят мотор..

      Филтърната кутия има ли смисъл да я разкачам или размествам? Иначе от страната на дебитомера изглежда сравнително лесно, дори от горе без проблем може да се стигне, но за да стигна до турбото наистина май ще ми трябва канал или да вдигам колата на нещо...

      ---------- Post added at 22:39 ---------- Previous post was at 22:35 ----------

      Между другото, Emzo прав си, удачно е да разкача хаузинга на МАФ-а, а и той е пластмасов така че, ще го направя
      VOLVO S60 D5 2.4 210HP
      Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
      Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

      Comment


      • #18
        Привет колеги. До преди малко бях затънал в мазнотии и мрсъотии докато свалях въпросния маркуч от колата ми!! Голям зор! Ето и стъпките през които минах за да успея да сваля маркуча:

        1: Сваляне въздуховода който отива от филтърната кутия към решетката отпред (на скоба и болт)
        2. Сваляне на акумулатора.
        3. Сваляне на кутията с бушоните (до акумулатора).
        4. Сваляне на основата на акумолатора.
        5. Вдигане и обезопасяване на предната лява страна на колата.
        6.Сваляне на маркуча за високо налягане (другия който постоянно се къса, който е м/у кулера и турбинката)
        7.Сваляне на клапана за турбото закачен на филтърната кутия (ако е от долу,както при мен...)
        8.Разкачане на дебитомера, на скобите на маркуча и малкият маркуч, който се намира от горната страна и се връзва към въпросният.
        9. Изкарване на същият този маркуч и установяването на състоянието му, а именно - мармалад!

        Ето снимка на стария и на новия един до друг:
        Attached Files
        VOLVO S60 D5 2.4 210HP
        Alfa Romeo 147 1.9 m-jet
        Alfa Romeo 147 1.6 t.spark ' EX

        Comment


        • #19
          За тези на които не им се купува нов маркуч или временно решение или.....
          Залива се канала с силиконче от този на пръчките, може да го разтопите с поялник например...
          После увивате с изолирбанд.
          Attached Files
          Last edited by haljscho; d.m.y г., 08:37.
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #20
            Тоя маркуч от комби ли е
            ex - 147 16v multijet

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
              Тоя маркуч от комби ли е
              Не позна !
              От газ 53 е !
              Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
              159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
              NEW 159 2.0 JTDm Black TI

              Comment


              • #22
                Не веее, мой си е!
                Просто временно съм го монтирал там...
                В най-скоро време ще и сложа спортен филтър и ще отпадне...

                Хубаво е да се знае, че когато се сменя въздушния филтър на 147 и GT, е желателно да се разхлаби маркуча поне от единия край, за да няма напрежение в гънката!

                Иначе този метод за залепване съм го приложил на няколко коли тази година и работи безотказно!
                Успех на по-сръчните...
                sigpic
                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                147 JTDm 140-Малката манекенка
                GT- JTDm 150

                Comment


                • #23
                  Цъцъ, май само формално се води на жената, май май втора играчка си си взел

                  Аз откачвам хаузинга на маф-а, че от там е по-лесно, абе шибана си е смяната на филтъра.
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                    Цъцъ, май само формално се води на жената, май май втора играчка си си взел

                    Аз откачвам хаузинга на маф-а, че от там е по-лесно, абе шибана си е смяната на филтъра.
                    Трудно е да седиш мирен....
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment

                    Working...
                    X